• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98528
  • 23 اسفند 1401 - 11:00
فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در آذربایجان شرقی
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در این استان خبرداد و بر ضرورت تنویر افکار عمومی توسط رسانه ها و توجه به روایت اول خبر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در آئین پایانی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمالغرب کشور در تبریز با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ رسانه در استان اظهار کرد: این تعداد اثر حکایت از وسع نظر انقلاب، نظام و مسئولین داشته و نمایانگر آزادی بیان است.

وی با بیان اینکه دولت از رسانه و مطبوعات مختلف استقبال می‌کند، گفت: اهالی رسانه، افرادی دغدغه مند بوده و در پی انتقال این دغدغه‌ها هستند و هر مجموعه‌ای که از این جریان استقبال نکند، خود را سانسور کرده و از این موهبت فکری بی بهره شده است.

خرّم، طرح انتقاد، دغدغه مندی و تنویر افکار عمومی را ضروری دانست و گفت: در شرایط کنونی با جنگ رسانه‌ای روبرو هستیم که بسیار اغواکننده است و اصحاب رسانه در مقابل این هجمه‌ها، وظیفه بسیار سنگینی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اصحاب فکر و اندیشه باید به فکر عظمت ملت ایران بوده و به دنبال صیانت از ملّیت و باورهای مردم باشند.

خرّم، نقش رسانه‌ها را در عین تنویر افکار، روایت صحیح و به موقع دانست و اظهار کرد: آنچه امروز از رسانه‌ها انتظار می‌رود، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی برای ملت ایران و دوری از هر گونه سیاه نمایی است که امیدواریم رسانه‌های استان توجه ویژه ای به این اصل داشته باشند.

در این مراسم که با حضور شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی برگزار شد، از برگزیدگان در بخش‌های مختلف رسانه‌ای تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});