• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
نماینده خوی و چایپاره در مجلس:

بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در خوی آماده شود

  • کد خبر : 144918
  • 15 خرداد 1403 - 19:00
بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در خوی آماده شود
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین و سیستم اجرایی شهرستان خوی بستر را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنند.

عادل نجف زاده ۱۵ خرداد در نشست خبری با خبرنگاران خوی با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری خوی در بخش های مختلف تهیه و تدوین می‌شود، تصریح کرد: در سایه همدلی و اتحادی که در بین مسئولین شهرستان وجود دارد گام نوینی در راستای سرمایه گذاری خرد و کلان برمی داریم.

نجف زاده از حضور سرمایه گذاران برای احداث واحدهای اقامتی خبر داد و گفت: باهمکاری شورا و شهرداری خوی شاهد حضور و تشکیل جلسه سرمایه گذاران این بخش خصوصی در خوی خواهیم بود.

این نماینده مجلس از ایجاد گلخانه‌های متعدد در سطح شهرستان خوی توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت:در حال حاضر حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی خوی زیر کشت گلخانه ای رفته است که شاهد اشتغال زایی جوانان خوی خواهیم بود.

وی در خصوص سد الند نیز گفت: با شهادت جانسوز آیت الله رئیسی انتظار می‌رود سد الند بعد از تشکیل دولت جدید کلنگ زنی شود.

نجف زاده از راه اندازی پروازهای کوچک بین فرودگاه خوی و وان خبر داد و گفت: با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور در صددیم تاکسی ایر در این مسیر راه اندازی شود.

وی ادامه داد:جاده استراتژیکی خوی _قطور با استفاده از سه پیمانکار در حال تکمیل است تا با تجاری سازی پایانه رازی سقف تبادلات دو کشور را به سقف ۳۰ میلیارد دلار برسانیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه برای توسعه شهرستان خوی با هیچ کسی تعارف نداریم، تصریح کرد:در مجلس یازدهم برای تکمیل زیر ساخت های خوی تلاش کردیم و در مجلس دوازدهم در صدد توسعه و پیشرفت خوی در بخش های مختلف خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=144918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});