• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

افزایش ظرفیت خدمت رسانی منطقه ۳ با محوریت شهرداران نواحی

  • کد خبر : 151919
  • 24 مرداد 1403 - 10:16
افزایش ظرفیت خدمت رسانی منطقه ۳ با محوریت شهرداران نواحی
یازاکو - معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز با حضور در شهرداری منطقه ۳ تبریز، عملکرد نواحی ۳‌گانه این منطقه را بررسی و بعد از جلسه با حضور شهرداران نواحی منطقه، از عملکرد آنان در سطح حوزه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز در این بازدید گفت: ظرفیت خدمت رسانی شهرداری منطقه ۳ با محوریت شهرداران نواحی سه گانه این منطقه افزایش یافته است.

در جلسه بررسی عملکرد نواحی منطقه، شهردار منطقه با تشکر از حضور معاون شهردار تبریز، به رضایت خود از انتخاب مناسب شهرداران نواحی در منطقه اشاره کرد و گفت: هر سه فردی لایق و پای‌کار و زحمتکش هستند و با اینکه در ارزیابی عملکرد شهرداران نواحی مناطق، رتبه دوم را کسب کرده‌ایم ولی با این حال تلاش داریم نقاط ضعف خود را رفع کنیم.  

در ادامه جلسه، عملکرد شهرداری نواحی منطقه به شکل پاورپوینت برای معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز تشریح و ارائه شده و معاونان و مدیران منطقه نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.  

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز نیز ضمن تشکر از برپایی جلسه و ارائه گزارش عملکرد مبسوط توسط شهرداران نواحی منطقه، تغییر را به عنوان عامل پیشرفت و توسعه دانسته و گفت: باور و قبول تغییر است که زمینه تغییر را فراهم کرده و خود تغییر را به وجود می‌آورد.   

سیاوش فتح‌اللهی افزود: در شهرداری منطقه ۳ باور تغییر وجود دارد و خوشحالی دیگر اینکه شهردار منطقه مدیری با روحیه و علاقه‌مند کار تیمی، باعث پیشرفت و موفقیت منطقه در ناحیه‌محوری شده است.

او در ادامه شرط موفقیت شهرداری‌ها را داشتن برنامه مدون و دقیق در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در موقعیت کنونی، دیگر شهرداری‌های کلانشهرها نمی‌توانند صرفا با منطقه‌محوری، عملکرد موفقی داشته باشند و باید به سوی استقرار ناحیه‌محوری و تقسیم کار در مناطق اقدام کنند.  

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز، تخصیص ساختمان مناسب، وجود پرسنل توانمند و تجهیزات را سه عامل مهم در موفقیت و عملکرد مطلوب ناحیه‌محوری اعلام کرد و افزود: شهردار منطقه نیز با مدیریت این سه مورد مهم توانسته است پیشرفت و موفقیت خوبی را در منطقه به دست آورد.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});