• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

تکمیل تونل دوم حیران نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

  • کد خبر : 105132
  • 24 اردیبهشت 1402 - 14:30
تکمیل تونل دوم حیران نیازمند هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : حفاری تونل دوم حیران به اتمام رسیده و تکمیل آن نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا ، محبوب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تکمیل حفاری تونل مصمم هستیم با انتخاب پیمانکار جدید در سال جاری زیرسازی و راه‌اندازی مسیر ۲ طرف تونل آغاز و به روی خودروهای عبوری گشوده شود.

وی درباره احداث بزرگراه اردبیل – سرچم نیز افزود: این بزرگراه با پیگیری‌های مستمر نایب رییس مجلس ، استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جذب اعتبارات روند اجرایی مناسبی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آن از محل ردیف‌های ملی و سه هزار میلیارد ریال هم از محل تهاتر نفت پرداخت می‌شود.

حیدری ادامه داد: به‌رغم تخصیص این اعتبارات هنوز مطالبات پیمانکاران به میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه مسیر کلور – درام در ۲ قطعه در دست اجراست ، افزود: با وجود بدهی ۹۵۰ میلیارد ریالی به پیمانکاران ، امیدواریم با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این طرح تداوم یابد.

حیدری درباره تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر گفت: به‌رغم سختی کار در این طرح و طلب پیمانکار به میزان ۹۰۰ میلیارد ریال، مسیر اصلی طرح تکمیل شده و زیرگذرها و روگذرهای آن هم از سوی موسسه عاشورا قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تکمیل جاده گردشگری سرعین – آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر و کریق – آرموداق به طول ۸.۵ کیلومتر در سال جاری اشاره کرد و افزود: قرار است این طرح‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});