• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

پیام خانکندی به طرفداران ارمنستان: “دست از رؤیاهای خام بردارید”

  • کد خبر : 124146
  • 22 آبان 1402 - 9:00
پیام خانکندی به طرفداران ارمنستان: “دست از رؤیاهای خام بردارید”
یاز اکو- در جریان رژه نظامی که در خانکندی برگزار شد، رئیس جمهور آذربایجان پیامی را برای مقامات ارمنستان و بقایای رژیم تجزیه طلب ارسال کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بیزیم مدیا، این مطلب را تورال رضائیو تحلیلگر سیاسی بیان کرد.

به گفته رضائیو این پیام به بازماندگان رژیم سابق ارسال شد که آذربایجان به هیچ وجه اجازه تحرکی در خاکش را نخواهد داد.

رضائیو افزود: آنها دیگر امکانات فیزیکی نیز در اختیار ندارند. اما اگر هم بروند در ارمنستان رژیم درست کنند یا حکومتی اعلام کنند، آذربایجان اجازه نخواهد داد. در عین حال اگر مقامات ارمنستان برای پاسخگویی به هرگونه ادعایی در مورد تمامیت ارضی آذربایجان یا فرار از توافقنامه صلح برنامه ای داشته باشند، پاسخ لازم داده خواهد شد. ما خواهان صلح در منطقه هستیم. آذربایجان یک ارتش حرفه ای یکصد هزار نفری ایجاد کرده است. بنابراین، مقامات ارمنستان باید از تمایلات انتقام جویانه دست بکشند. طرف آذربایجانی به صراحت اعلام کرد که اگر اپوزیسیون بدخواه پاشینیان را سرنگون کند و در ارمنستان به قدرت برسد و تهدید علیه خاک آذربایحان داشته باشد، از این تلاش ها جلوگیری خواهیم کرد. این می تواند منجر به شکست بزرگتری برای آنها شود.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد که پیام فقط برای ارمنستان نیست، بلکه برای حامیان خارجی آن نیز است. آنها فکر می کنند با فشار بر آذربایجان و تسلیح ارمنستان و ایجاد تحریکات علیه کشورمان می توانند ما را به نوعی مجبور به انجام کاری کنند. اما دولت ما به وضوح این پیام را داد که ما نمی ترسیم، در موقعیت خود با ثبات هستیم و تمامیت ارضی آذربایجان موضوع هیچ مذاکره ای نخواهد بود. این خط قرمز ماست. بنابراین هواداران ارمنستان باید از رویاهای خام خود دست بکشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});