• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
طی یک نظرسنجی مشخص شد؛

رصد بازار گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

  • کد خبر : 126871
  • 17 آذر 1402 - 15:00
رصد بازار گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی آغاز شد
یازاکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از آغاز اجرای گشت مشترک بازرسی از فروشگاه ها و مراکز عرضه و توزیع مرغ و مواد پروتئینی در سطح استان خبر داد.

«صمد حضرتی»، روز جمعه در گفت و گو افزود: تیم های مشترک بازرسی با حضور نمایندگانی از سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان، بازار عرضه گوشت مرغ و مواد پروتئینی را رصد و کنترل می کنند.

وی اظهار کرد: در این طرح، بازرسان با حضور در فروشگاه ها و مراکز عرضه و توزیع مرغ و مواد پروتئینی بر نحوه عرضه این مواد مانند قیمت و میزان توزیع گوشت مرغ و فرآورده های آن ها نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کمبودی در گوشت مرغ و مواد پروتئینی در بازار وجود ندارد، گفت: با توزیع بیشتر این اقلام در روزهای آتی و توزیع واردات انجام شده در سطح بازار، قیمت این اقلام نیز کاهش می یابد.

حضرتی، با تاکید بر برخورد قانونی با تخلفات فروشگاه ها و مراکز عرضه، ادامه داد: مردم در صورت مشاهده مواد تخلف می توانند به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن ۱۳۵ این موارد را به بازرسان این اداره کل اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

در نیمه نخست سال جاری اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی به پنج هزار و ۴۴۶ پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});