• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

پیشرفت فیزیکی پروژه تونل دوم حیران به ۶۵ درصد رسید

  • کد خبر : 131805
  • 05 بهمن 1402 - 9:45
پیشرفت فیزیکی پروژه تونل دوم حیران به ۶۵ درصد رسید
یازاکو - استاندار اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه تونل دوم حیران در مسیر اردبیل- آستارا خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال آینده مشکل چندین ساله ترافیک این محور به‌ شکل اساسی رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان ارزیابی میدانی از اجرای تونل دوم حیران، اظهار کرد: جاده اردبیل – آستارا یکی از اصلی‌ترین ورودی‌های استان محسوب می‌شود و در فصول گردشگری و آخر هفته‌ها، ترافیک شدیدی در این جاده رخ می‌دهد که برای رفع مشکلات ترافیکی مذکور، پروژه تونل دوم حیران در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: سال گذشته پیمانکار این پروژه به‌دلیل مشکلاتی از قبیل عدم اجرای مفاد قرارداد و پیشرفت مطلوب پروژه، برکنار شد و یکی از پیمانکاران توانمند و بومی استان اردبیل به‌منظور پیشرفت و سرعت‌بخشی به اجرای تونل انتخاب شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه تونل دوم حیران به‌صورت شبانه‌روزی در جریان است، اضافه کرد: در حال حاضر هم با وجود برودت شدید هوا و بارش برف، پروژه با قدرت در حال پیشروی بوده و از ۷۵۰ متر طول تونل دوم حیران، ۲۶۵ متر آماده‌سازی شده و این میزان تا پایان سال به ۴۶۰ متر افزایش پیدا خواهد کرد.

عاملی بیان کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی پروژه تونل دوم حیران و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اجرای این پروژه در سال آینده به‌صورت کامل پایان یافته و به بهره‌برداری خواهد رسید تا مشکل چندین ساله ترافیک این محور به‌شکل اساسی رفع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});