• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

جزئیات ساعات کاری ادارات، پنجشنبه‌ها تعطیل نیست!

  • کد خبر : 27155
  • 31 مرداد 1400 - 8:40
جزئیات ساعات کاری ادارات، پنجشنبه‌ها تعطیل نیست!
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت ادارات دولتی از 31 مردادماه از ساعت 7:30 تا 14 خواهد بود و پنجشنبه‌ها هم دیگر تعطیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی به اعلام آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا پرداخت و اظهار کرد: تعطیلی ادارت دولتی از فردا تمام شده و ساعت کاری ادارات نیز از ۷:۳۰ تا ۱۴ معین شده و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه نیز منتفی است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات امروز ستاد ملی کرونا فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهرهای آبی، زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود و تنها تفاوتی که وجود خواهد داشت در شهرهای قرمز اتفاق می‎ افتد.

پورمحمدی تصریح کرد: ۱۶ شهرستان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که در این مناطق فقط فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز است و سایر گروه‌ها همچنان تعطیل هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا همچنان مقرر گردید بازار و پاساژهای سرپوشیده که فعالیت آنها در شهرهای قرمز ممنوع شده بود از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

این مسوول در عین حال خاطرنشان کرد: از فردا فعالیت رستوران‌ها به شکل بیرون‌بر مجاز است؛ اما فعالیت تالارها، سینماها، استخرهای سرپوشیده و نمایشگاه‌های عمومی همچنان ممنوع است.

پورمحمدی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهر های آبی، زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان تمامی محدودیت ها از جمله دورکاری کارمندان در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد با توجه به شرایط کرونایی و قرمز شدن بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا برای پیشگیری از انتشار ویروس از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});