• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

نماینده مردم ملکان: وزیر پیشنهادی بهداشت توان مدیریتی بالایی دارد

  • کد خبر : 27358
  • 01 شهریور 1400 - 14:06
نماینده مردم ملکان: وزیر پیشنهادی بهداشت توان مدیریتی بالایی دارد
یاز اکو - نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی بالای وزیر پپیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برآیند این ویژگی ها، سبب اقبال مجلس به وی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدعلی موسوی روز دوشنبه افزود: آقای عین اللهی، متخصص حوزه بهداشت و درمان است و سوابق مدیریتی ممتدی دارد که او را در پیشبرد برنامه های اعلامی اش کمک می کند.

وی افزود: برنامه های پیشنهادی وی برای وزارت بهداشت، جامع است و آقای عین اللهی به ویژه در زمینه رشد و توسعه حوزه بهداشت و درمان، برنامه عملیاتیی قابل دفاعی دارد که در نشست با نمایندگان مجلس، آنها را تشریح کرده است.

وزیر پیشنهادی بهداشت، یک نیروی ارزشی و جهادی است

موسوی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی رییس دولت سیزدهم برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک نیروی ارزشی و جهادی است و امیدوارم با تیم ستادی قوی بتواند در حوزه اجرا و عملیات، گام های اساسی بردارد تا اهداف برنامه اش را محقق کند.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت در صورت رای آوردن در مجلس و استفاده از تیم قوی علمی و اجرایی می تواند گام های اساسی در مهار و پیشگیری بیماری کرونا به عنوان مهم ترین مشکل مبتلابه حوزه بهداشت و درمان بردارد.

وی ادامه داد: تلاش برای رفع نابسامانی های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر مبنای واقع بینی و استفاده از نیروهای توانمند و متخصص و جهادی همراه با لزوم توجه عادلانه به مناطق مختلف کشور می تواند وزیر پیشنهادی بهداشت را در مامورت های خود موفق کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});