• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

  • کد خبر : 37215
  • 18 آبان 1400 - 16:00
تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
یاز اکو - در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد اهلی ۱۸آبان در تشریح  نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در این جلسه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و همچنین کمک به راه‌اندازی واحدهای راکد و حل مشکلات واحدهای تولیدی مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

وی افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل شماره ۲ با پیش‌بینی هزینه‌کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال، با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: تامین اعتبارات لازم از محل کمک‌های بلاعوض سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای تکمیل و بهره‌برداری از این مدول تا پایان سالجاری، از جمله دستاوردهای این سفر بود.

اهلی ادامه داد: از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، موضوع احداث پست برق برای توسعه شهرک صنعتی اردبیل شماره ۲ بود که در این نشست توافق شد این موضوع با همکاری وزارت نیرو، استانداری اردبیل و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مورد اجرا قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، توسعه شهرک صنعتی اردبیل شماره ۲ را با توجه به نزدیکی این شهرک به مرکز استان و همچنین با توجه به اینکه بیش از نیمی از مساحت کل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مختص به این شهرک صنعتی است، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت شهرک صنعتی اردبیل شماره ۲ ، توسعه آن مورد تاکید معاون وزیر صمت و استاندار اردبیل قرار گرفت و مقرر گردید عملیات آماده سازی زیرساخت‌های توسعه آن با استفاده از منابع ملی و استانی هرچه سریعتر آغاز شود.

وی کمک به توسعه و اجرای زیرساختها در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و همچنین برنامه ریزی برای بازفعال سازی واحدهای راکد از طریق وزارت صمت را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: در این جلسه توافق گردید تا با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی فراهم شود تا شاهد تداوم حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یادآور شد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسیده است که یقیناً اجرای آن باعث رونق تولید و صنعت استان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});