• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

طرح واحدهای صنعتی سبز در تبریز اجرا می‌شود

  • کد خبر : 42230
  • 24 آذر 1400 - 10:00
طرح واحدهای صنعتی سبز در تبریز اجرا می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: طرح واحدهای صنعتی سبز در راستای مدیریت پسماند در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یونس فاتح در دیدار با دبیر و مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با اجرای این طرح به واحدهای صنعتی فعال در حوزه مدیریت پسماند گواهینامه سبز اعطا می‌شود و هر سال از ١٠ واحد صنعتی نمونه که در زمینه بازیافت پسماندهای تولیدی خود و مدیریت بهینه پسماندهای صنعتی فعال باشند، تجلیل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق فکر در حوزه مدیریت پسماندهای صنعتی واحدهای صنعتی تبریز ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی و حمایت مدیریت شهری تبریز می‌توان اقدامات چشمگیری در حوزه مدیریت پسماندهای شهری انجام داد.

فاتح با اشاره به برخی برنامه‌های سازمان در زمینه های فرهنگ سازی و جلب رضایت شهروندان گفت: گسترش همکاری با فعالان محیط زیست و هوشمند سازی جمع آوری پسماندهای خشک به ویژه پسماندهای عادی شده واحدهای صنعتی از جمله برنامه‌های این سازمان است.

دبیر انجمن مدیران صنایع آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه این انجمن دارای ٢٠٠ عضو از بین واحدهای عظیم صنعتی در سطح استان است، گفت: این انجمن در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های علمی و عملی مدیریت شهری و مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز آماده همکاری است.

عباس شاملی با اشاره به اینکه در این زمینه از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد شد، افزود: با تشکیل اتاق فکر در حوزه مدیریت پسماندهای صنعتی واحدهای صنعتی تبریز می توان گام‌های موثری در زمینه بازیافت و مدیریت پسماندهای شهری و صنعتی برداشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});