• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

۲.۵ میلیارد تومان برای طرح دامدار کارت در مراغه تخصیص یافت

  • کد خبر : 47143
  • 29 دی 1400 - 14:00
۲.۵ میلیارد تومان برای طرح دامدار کارت در مراغه تخصیص یافت
یاز اکو - مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح دامدار کارت در این شهرستان تخصیص یافت تا دامداران دام های سبک و سنگین پلاک‌گذاری شده روستایی از تسهیلات سرمایه در گردش بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذبایجان‌شرقی، «اسماعیل کریمی‌» افزود: در این طرح به ازای هر راس دام سبک ۳۰۰ هزار تومان و هر راس دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گفت وی برای اجرای این طرح ۸۵ هزار راس دام سبک و ۲۰ هزار راس دام سنگین شهرستان پلاک‌کوبی شده و تسهیلات آن در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صاحبان ۲۰۰ دامداری در مراغه برای دریافت این تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند، اضافه کرد: سایر دامداران برای بهره‌مندی از این تسهیلات در مراحل بعدی باید در سامانه «سیتا» ثبت‌نام و تعداد دام‌های پلاک‌کوبی شده موجود خود را مشخص کنند.

رتبه نخست پرداخت این تسهیلات در سطح آذربایجان‌شرقی به هشترود اختصاص دارد تا جایی که امسال یک میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان به ۵۱ دامدار این شهرستان پرداخت شده و ۴۲ نفر دیگر به بانک‌ها معرفی شده‌اند و حجم تسهیلات پرداختی و تخصیصی این طرح طی سال جاری در هشترود به سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

گفته می‌شود مراغه با ۲۰۰ هزار راس دام سبک و ۲۸ هزار راس دام سنگین از قطب‌های دامداری در آذربایجان‌شرقی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});