• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

بازداشت مدیرعامل توزیع برق استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 60501
  • 11 اردیبهشت 1401 - 10:45
بازداشت مدیرعامل توزیع برق استان آذربایجان غربی
یاز اکو - مدیرعامل برق استان آذربایجان غربی بازداشت شد. بازداشت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان انجام شده است. در دو سال گذشته بارها مدیران برقی ایران توسط نهادهای بیرونی بازداشت شده و مورد پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از برق نیوز، خبر برکناری و بازداشت مدیرعامل توزیع برق استان روز گذشته داغ شد. شنبه ۱۰ اردیبهشت همزمان با روز صنعت برق خبرگزاری فارس نیز از بازداشت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

بر اساس گزارشهای دریافتی این بازداشت در راستای بررسی اتهامات مالی وی صورت گرفته است.

پس از بازداشت حسن بگلو، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، نجات اله علی نژاد را به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی منصوب کرد تا در فرصت مناسب مدیرعامل جدید این شرکت را معرفی نماید.

اینستاگرام برق نیوز که این روزها با بیش از ده هزار فالور بعنوان پیج خبری مرجع برق مورد توجه قرار گرفته است در همین رابطه این تصویر را منتشر کرد:

بازداشت مدیرعامل توزیع برق استان آذربایجان غربی

سایت های محلی این استان خبر داده اند: احتمال دارد در چند روز آینده شاهد دستگیری‌هایی بیشتری در حوزه مدیریت برق استان باشیم.

خاطرنشان می‌سازد شرکت مذکور شهرستان­‌های ارومیه، سلماس، خوی، مهاباد، میاندوآب، نقده و… را تحت پوشش خود دارد.

پس از انتشار خبر بازداشت مدیرعامل توزیع برق آذربایجان غربی پیامهای متعددی مبنی بر ضعف مدیریتی و مشکلات مالی و اداری در زمان مدیریت ایشان ارسال شد که ادعا می کردند در زمان وی خلافهای مالی و اداری توسعه یافته است. بهتر است ما برقیها قبل از اینکه کار به اینجا برسد نسبت به خلافها و ضعفها واکنش نشان داده و به موقع با ایجاد حساسیت جلوی ادامه آنها را بگیریم. گرچه در موارد متعددی این هشدارها داده شد ولی از سوی نهادهای حراستی و بازرسی توانیر وقعی به آن نهاد ندادند.

قبح خلاف در صنعت برق شکسته و خلافکار بودن زشت نیست. مدیران و مسئولان ما ابایی از اینکه با دستبند برده شوند ندارند. برخی از آنها فرصت حضور موقت در مناصب مدیریتی را مغتنم شمرده و در تلاشند از این نمد کلاهی برای خود ببافند. راهی جز بالا بردن هزینه های خلاف نیست. در جایی که نهادهای حراستی و بازرسی، توان و تخصص مقابله با فساد را نداشته و یا ماله کش خلافهای همکاران می شوند راهی جز تقویت افکار عمومی در نظارت بر رفتار مدیران نیست. توانیر برنامه ای برای پایان دادن به این وضعیت اسفناک و خجالت آور ندارد؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آسیاب به نوبت انشاا.. سربازان گمنام امام زمان (عج) لانه فساد مدیر توزیع برق پلدشت را که ۱۶ساله اوامر اختلاس گران در شهرستان بود به سزای عملش برسانند و به ظلمهاش پایان بدن .

  2. من موندم مگه این مملکت نیروی انتظامی وبازر س نداره که همه توسط سربازان گمنام دستگیر میشن

  3. تو هنوز خیلی مونده این چیزها را بفهمی باید مدیون سربازان گمنام باشین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});