• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

گرانترین زمین در متاورس فروخته شد

  • کد خبر : 64822
  • 10 خرداد 1401 - 17:15
گرانترین زمین در متاورس فروخته شد
یاز اکو - این شرکت ادعا می کند خرید مذکور بزرگترین فرایند معامله ملک مجازی است. TCG در این معامله علاوه بر وجه نقد، توکن های امنیتی شرکت کروزیو را دریافت می کند که در حقیقت نشان دهنده سهمی در مالکیت شرکت هستند.

شرکت «کروزیو ریسرچ» که در حوزه انتشارات مالی فعالیت می کند، اخیرا زمین وسیعی در TCG World، یک فضای متاورس نه چندان شناخته شده، خریده و رکورد جدیدی ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر از بیت کوینیست، این شرکت مبلغ ۵ میلیون دلار برای خرید در فضای متاورس مذکور خریده است. رکورد پیشین خرید زمین در متاورس شرکت سندباکس بود که ۴.۳ میلیون دلار برای خرید زمین در این فضا پرداخت کرد.

TCG World یک فضای متاورس ناشناخته است اما کروزیو ریسرچ در ۱۹ طرح مجازی تجاری از زمین در این متاورس یا ۱۲ طرح شهری ۱۲۸ در ۱۲۸ متر و ۷ طرح شهری ۲۵۶ در ۲۵۶ متر سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت ادعا می کند خرید مذکور بزرگترین فرایند معامله ملک مجازی است. TCG در این معامله علاوه بر وجه نقد، توکن های امنیتی شرکت کروزیو را دریافت می کند که در حقیقت نشان دهنده سهمی در مالکیت شرکت هستند.

فرانک کروزیو بنیانگذار این شرکت می گوید: متاورس دقیقا همان فضای درنظرگرفته شده برای اینترنت است؛ یک مکان غیرمتمرکز و بدون نیاز به کسب مجوز که افراد در آن می توانند آزادانه محتوای دیجیتال خود را بسازند و از آن خود کنند.

کروزیو شاهد پتانسیل عظیمی در TCG World است زیرا تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد متاورس را در خود دارد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});