• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

یک سوم روستاهای میانه راه دسترسی مناسب ندارند

  • کد خبر : 67092
  • 29 خرداد 1401 - 13:45
یک سوم روستاهای میانه راه دسترسی مناسب ندارند
یاز اکو - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: ۱۲۰ روستای شهرستان معادل یک سوم روستاها فاقد راه دسترسی مناسب و آسفالته هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از ایرنا، مسعود سعادتی روز یکشنبه در بازدید از پروژه راه روستای تجرق اظهار امیدواری کرد که تمامی پروژه های نیمه تمام و یا ضروری در راستای محرومیت زدایی از روستاها به بهره برداری برسد.

وی عدم برخورداری بعضی از روستاهای بزرگ شهرستان و از جمله روستای تجرق از راه آسفالته مناسب را ضعفی بزرگ برای شهرستان و مسوولین عنوان کرد.

سعادتی با اشاره به اجرای خدمات زیربنایی از سوی دولت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و سوق آن به سمت روستاهای زیر ۲۰ خانوار گفت: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی و عدالت محوری درصدد تحقق وعده های خود به ویژه در روستاهاست که در شهرستان میانه با پیگیری و جدیت نمایندگان مردم و همراهی مسئولین؛ درصد تحقق تمامی وعده ها هستیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مطلوب به دو حوزه راه و آب استان آذربایجان شرقی طی سفر اخیر رییس جمهور گفت: با حضور وزیر نیرو و وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه ای برای شهرستان جهت تکمیل و اجرای برخی پروژه ها صادر شد همچنین با حضور معاونت توسعه مناطق روستایی اعتباراتی در قالب بنیاد برکت؛ ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان جهت اجرای پروژه های نیمه تمام در مناطق محروم تخصیص داده شد.

فرماندار ویژه میانه در پایان اظهار کرد: با همراهی و پیگیری لازم سعی خواهیم کرد محرومیت روستاها در حوزه زیرساختها را کاهش دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});