• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی چاراویماق آغاز شد

  • کد خبر : 81653
  • 19 مهر 1401 - 13:15
عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی چاراویماق آغاز شد
یاز اکو - عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی چاراویماق در زمینی به وسعت ۵۰۰ هکتار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ زنی این شهرک گفت: ایجاد شهرک صنعتی چاراویماق با توجه به محل استقرار آن در جاده تبریز – تهران اثرات مثبتی در زندگی مردم این منطقه خواهد داشت.

محمد کلامی، افزود: احداث این شهرک در این منطقه نه تنها موجب اشتغال پایدار می شود، بلکه در رونق اقتصادی منطقه و محرومیت زدایی نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در محرومیت زدایی، گفت: در مناطقی که تولید و اشتغال باشد، محرومیت از بین می رود.

نگاه ویژه دولت به مناطق محروم

مرتضی نیرومند اسکویی، افزود: دولت نگاه ویژه ای به مناطق محروم کشور دارد و برای خدمت رسانی به این مناطق حداکثر تلاش خود را بکار می گیرد و این شهرک موجب رونق تولید و اشتغال و رفع دغدغه های مدیران ارشد استان در این منطقه می شود.

وی اظهار داشت: شهرک صنعتی چاراویماق در مرحله نخست در ۱۰۰ هکتار احداث و ۳۲۳ قطعه صنعتی و کارگاهی در آن ایجاد خواهد شد که از این تعداد ۶۵ قطعه برای شرکت های دانش بنیان واگذار می شود.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: برای تامین زیرساخت های این شهرک صنعتی ۴۲۰ میلیارد تومان، هزینه و با بهره برداری از آن برای پنج هزار و ۴۰۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});