• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

کاهش حجم آب ذخیره شده در سد یامچی اردبیل

  • کد خبر : 83624
  • 08 آبان 1401 - 11:15
کاهش حجم آب ذخیره شده در سد یامچی اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با هشدار به شهروندان اردبیلی در مصرف بی رویه آب از کاهش حجم آب ذخیره شده در سد یامچی اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علی حیدری اناری ۷ آبان در جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان گفت: میزان مصرف آب بالا رفته و ضروری است شهروندان از مصرف بی رویه آب خودداری کنند.

وی از کاهش محسوس حجم ذخیره آب در سد یامچی در اثر مصرف بی رویه آب خبر داد و تاکید کرد: در صورت نبود مدیریت مصرف آب، با تنش آبی در استان مواجه خواهیم شد.

برگزاری مانور کنترل سیل در سد یامچی

حیدری اناری در ادامه با اشاره برگزاری مانور کنترل سیل در سد یامچی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل و به منظور حفظ و ارتقای آمادگی کارکنان، بررسی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مانور کنترل سیل در سد یامچی توسط گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای اردبیل طراحی و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل هدف از اجرای این نوع مانورها در پدافند غیرعامل را شناسایی خطرات احتمالی و چگونگی مواجهه با آنها دانست تا خسارات احتمالی در هنگام وقوع حوادث طبیعی به حداقل برسد.

وی همچنین بر لزوم ارتقای آمادگی دستگاه‌های درگیر در مانور جهت مقابله با حوادث احتمالی تاکید و گفت: ایجاد هماهنگی بین اعضای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و شناخت بیشتر از ظرفیت‌های یکدیگر و آماده بکار نگه داشتن تأسیسات و تجهیزات موجود از دیگر اهداف این مانور است.

وی ارزیابی توان عملیاتی را از اهداف دیگر برگزاری این مانور عنوان کرد و یادآور شد: سرعت عمل در شرایط اضطراری، شناسایی نقاط ضعف و افزایش میزان آمادگی کارکنان، افزایش قدرت تصمیم‌‎گیری در شرایط اضطراری، بالا بردن میزان همکاری و ارائه راه حل رفع مشکلات به خصوص در حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف برگزاری مانور پدافند غیرعامل است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});