• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

مس سونگون در انجام مسئولیتهای اجتماعی پیشرو هست

  • کد خبر : 87819
  • 17 آذر 1401 - 12:31
مس سونگون در انجام مسئولیتهای اجتماعی پیشرو هست
یاز اکو - معبود عباسزاده مدير مجتمع عظيم مس سونگون در جلسه ي پيگيري مصوبات رياست محترم جمهوري و بررسي اقدامات صورت گرفته در مجتمع مس سونگون گفت: مس سونگون در انجام مسئوليتهاي اجتماعي پيشرو هست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، عباسزاده گفت: با انتقال درامدهای مالیاتی، اگر هیچ اتفاقی هم در حوزه اقتصاد نیوفتد به صرفِ درامد پایدار بودن برای استان حائز اهمیت و دقت هست و برای تیم اقتصادی و بازیگران حوزه ی صنعت رقم بسیار بالاییست که مزایای ان در سالهای آتی بیشتر خودنمایی خواهد کرد.

وی افزود: شرکت ملی مس و مجتمع مس سونگون بی شک بدنبال اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری و ارائه عملکرد مطلوب خواهند بود، برای همین هم در تلاش خواهیم بود تا پروژه ها و طرحهای توسعه با سرعت و در زمانبندی مناسب به سرانجام برسند

وی ادامه داد: ۴ پروژه ی مصوب در هیئت مدیره شرکت ملی مس، هم اکنون منتظر اخذ مجوزها و رفع موانع ایجاد شهرک صنعتی ورزقان برای کلنگ زنی است و با شروع به کار کارخانه های اسید و در پایین دست ان کود شیمیایی ، منتظر حضور سرمایه گذاران جهت عقد قرارداد بلند مدت و تامین خوراکشان از روز قرارداد هستیم.

عباسزاده  بیان کرد: مجتمع مس سونگون در جهت انجامِ پروژه های مجتمع و پشتیبانی طرحهای توسعه اتی ، نزدیک به ٣٠٠ مگابایت برق نیاز دارد. نیروگاه گازی ٣۶ مگابایتی رو در سونگون ظرف ٩ ماه راه اندازی خواهیم کرد گرچه در ثبت سفارش با مشکلاتی مواجه بودیم ولی بالاخره به لطف خدا تاییدیه گرفته شده ، ثبت سفارش نهایی شده، پیمانکار مشخص و قرارداد هم منعقد شده است و همینطور با مشکلاتی شبیه در نیروگاه ٢۵ مگابایتی تولید برقِ علیار هم مواجه هستیم که انتظار میرود در اینده ای نزدیک رفع شود.

وی اضافه کرد: طرح مطالعاتی نیروگاه بزرگ مقیاس ٢۵٠ مگابایتی هم انجام شده که اماده ایم با برگزاری مناقصه محل نیروگاه در شهرستان ورزقان مشخص و اقدامات لازم جهت راه اندازی صورت پذیرد که در صورت اخد موافقت نیروگاه سیکل ترکیبی خورشیدی و بادی ، در مجموع ۴۵٠ مگابایت از طرف مجتمع مس سونگون راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});