• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

تشدید نظارت بر فعالیت مرغداری‌های آذربایجان‌شرقی ضروری است

  • کد خبر : 9603
  • 15 فروردین 1400 - 10:00
تشدید نظارت بر فعالیت مرغداری‌های آذربایجان‌شرقی ضروری است
یاز اکو - رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت تولید مرغ در مرغداری‌های استان، گفت: تشدید نظارت و بررسی فعالیت مرغداری‌های استان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اکبر فتحی، در جلسه ستاد ساماندهی واحدهای فاقد پروانه استان افزود: باید به صورت دقیق بررسی شود چه اتفاقی می افتد که ۲ مرغداری با استفاده از نهاده های دامی یکسان دارای مرغ تولید شده با وزن های متفاوت هستند و پیدا کردن دلیل مغایرت می تواند در افزایش تولید تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برخی پرونده های شهرستان های مراغه و عجب شیر در ارتباط با دریافت پروانه مرغداری و مجوز تولید مرغ و تخم مرغ، اظهار داشت: برخی پرونده ها با نظارت بیشتر و بررسی تخصصی تر امکان دریافت پروانه دارند و امکان صدور مجوز به مرغداری هایی که تجمیع شده و به صورت شراکتی فعالیت می کنند، وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع برخی موانع در نهادهای نظارتی و دستگاه های اجرایی که ساخته و پرداخته ذهنی است، گفت: در این راستا کمیته ها و ستادهای فنی و تخصصی برای حل مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان تشکیل شده است.

فتحی، ادامه داد: نتیجه تصمیمات در این کمیته ها براساس یک خرد جمعی که در این چالش ها تخصص و تجربه دارند، به دست می آید و نهادهای نظارتی به این تصمیمات ارزش قائل بوده و در اجرای هر چه بهتر این تصمیمات همکاری خواهند کرد.

وی با بیان آشکار بودن مفهوم شعار سال ۱۴۰۰ رهبر معظم انقلاب در بخش کشاورزی یادآوری کرد: باید بخش کشاورزی با تولید هر چه بیشتر محصولات کشاورزی و پشتیبانی از تولید بیشتر، موانع و مشکلات را از مسیر تولید برداشته و در راستای شعار سال ۱۴۰۰ رهبری پیشروی کرده و در تامین امنیت غذایی پیشقدم باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});