• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

تبریز با ۱۰۵ اِلِمان و هفت سین به استقبال نوروز می‌رود

  • کد خبر : 98290
  • 21 اسفند 1401 - 12:30
تبریز با ۱۰۵ اِلِمان و هفت سین به استقبال نوروز می‌رود
یاز اکو - سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از کاشت ۹ میلیون بوته گل تا آغاز سال جدید خبر داد و گفت: ۱۰۵ المان و هفت سین نوروزی تا پایان سال ایجاد یا بازسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، سیامک آسیایی امروز با اشاره به آغاز اقدامات استقبال از بهار از ابتدای اسفند با شعار “تبریز، بهشت ماندگار”، کاشت ۹ میلیون بوته گل در سطح شهر را از جمله این اقدامات دانست و افزود: این اقدام در مناطق مختلف تبریز تا پایان سال ادامه می یابد.

وی از نصب المان هفت سین در ۱۵ نقطه شهر خبر داد و بازسازی ۶۰ المان نوروزی و همچنین نصب ۳۰ المان نوروزی جدید را دیگر اقدامات شهرداری تبریز در این راستا اعلام کرد.

به گفته آسیایی، المان های نصب شده در پارک مینیاتور مورد بازسازی و بهسازی قرار می گیرد و مسجد صاحب‌الامر و عمارت ساعت نیز تا پایان سال نورپردازی می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آماده سازی تفرجگاه ائل گلی به عنوان یکی از مراکز گردشگری مهم تبریز را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای استقبال از نوروز و گردشگران عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن های نوروزی و مراسم افطاری از اقدامات شهرداری تبریز در این تفرجگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا آغاز سال نو، در ۱۱۰ نقطه شهر فواره ها و آب‌نماها راه اندازی دوباره می شود، از نورپردازی و چراغانی معابر سطح شهر خبر داد.

گفتنی است علاوه بر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی و اجتماعی با همکاری مناطق دهگانه در ایام نوروز برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر اجرا خواهند کرد.

پیش از این، با درخواست یعقوب هوشیار شهردار تبریز و موافقت شورای اسلامی شهر، بازدید از موزه های شهرداری در طول سال رایگان اعلام شده بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});