• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات امیران پلاس (خانه امیران) در شهر صنعتی تبریز/ رکورد تولید سالانه بیش از ۵ میلیون متر پارکت لمینت به همت گروه صنعتی امیران پلاس در تبریز

  • کد خبر : 23883
  • 04 مرداد 1400 - 10:30
افتتاح نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات امیران پلاس (خانه امیران) در شهر صنعتی تبریز/ رکورد تولید سالانه بیش از ۵ میلیون متر پارکت لمینت به همت گروه صنعتی امیران پلاس در تبریز
یاز اکو - عرضه مستقیم محصولات متنوع این گروه در شهرهای بزرگ کشور آغاز شد و با افتتاح نمایشگاه های عرضه محصولات مستقیم امیران پلاس (خانه اميران) در تهران، نمایشگاه عرضه این محصولات در خیابان سعدی جنوبی ولیعصر تبریز نيز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در این مراسم که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران صنایع محلی، بانکی و کارشناسان و کارآفرینان آذربایجان شرقی حضور داشتند، مهندس مصیبی با اعلام اینکه با تولید پارکت لمینت برای اولین بار در ایران در گروه صنعتی امیران پلاس تبریز به رقابت با برندهای مطرح جهانی روی آورده‌ایم، گفت: با درنظر گرفتن سلایق مشتریان ایرانی و بهره‌گیری از فناوری های روز اروپا، برای کمک به افزایش کیفیت معماری داخلی و به رخ کشیدن توان مهندسان ایرانی موفق شدیم با تولید سالانه ۵ میلیون متر مربع پارکت لمینت نبض بازار داخلی و منطقه را بدست بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه طراحی به روز، زیبایی، چشم نوازی توأم با کیفیت و توجه به میل، ذائقه و ذوق مشتریان با استقبال عمومی از محصولات خود مواجه شویم. هم اکنون در ۵۰۰ شهر کشور فروش محصولات امیران پلاس از رونق خاصی برخوردار شده و ما بدنبال عرضه مجموعه تولیدات مدرن خود دست به راه اندازی نمایشگاه ها و فروشگاه های عرضه محصولات خود در کلانشهرهای کشور نموده ایم و افتتاح مراکز مستقیم نمایشگاهی عرضه محصولات امیران پلاس در تهران و تبریز مؤید این مطلب است.

مهندس مصیبی با اشاره به بکارگیری مهندسان، طراحان، معماران و کارشناسان مجرب بازاریابی و فروش گفت: با تمام توان و بکارگیری تکنولوژی های نوین و تکمیل زیرساخت های تولیدی خود به رقابت با تولیدات مشابه جهانی برخاسته‌ایم.

وی همچنین ارائه خدمات پس از فروش، اجرای سیستم نوین فروش به صورت آنلاین،  بکارگیری عاملیت فروش ملی و ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی را از دیگر موفقیت های گروه صنعتی مصیبی تبریز اعلام کرد.

استقبال ملی مصرف کنندگان ایرانی از محصولات کیفی و به روز جهانی امیران پلاس تبریز

دکتر علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تمجید از گروه صنعتی مصیبی و امیران پلاس حمایت دولت از بخش خصوصی را در رونق اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:گروه صنعتی مصیبی با تولید محصولات در حد استاندارد های جهانی به رشد و شکوفایی صنایع بخش ساختمان و دکوراسیون داخلی کمک شایانی کرده است.

دکتر جهانگیری با اشاره به این نکته که آذربایجان شرقی از بزرگترین قطب های صادراتی کشور است، گفت: گروه صنعتی مصیبی و امیران پلاس میتواند با این همه محصولات متنوع و کیفی، گام در صادرات به کشورهای همجوار و حتی اروپا نماید.

وی افزود: شکوفایی این گروه صنعتی میتواند حس کارآفرینی و ارزش آفرینی را در جوانان بیشتر نماید و راه اندازی فروشگاه ها و نمایشگاه های عرضه محصولات تولیدی آن، در سراسر کشور نشان از عزم جدی مدیران سخت کوش آن در خودکفایی و خودباوری است.

دکتر جهانگیری افزود: ایجاد امنیت و فضای قابل توجه در حوزه کسب و کار در استان مهمی چون آذربایجان شرقی از دلایل موفقیت شرکت های بخش خصوصی در شهر صنعتی تبریز بوده است.

وی افزود: قرار گرفتن مشاوران و اساتید برجسته مدیریت بازاریابی دانشگاه های تبریز در کنار مدیران این شرکت از رموز موفقیت کارآفرینان این مجموعه با ارزش صنعتی بوده است.

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات امیران پلاس (خانه امیران) در شهر صنعتی تبریز

در ادامه این مراسم مسئولان صنایع، کارآفرینان و جمعی از مدیران مالی و بانکی مرکز فروشگاه ها و نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات گروه صنعتی مصیبی را در خیابان سعدی جنوبی منطقه ولیعصر تبریز افتتاح کردند.

این مراسم همزمان با جشن های مبارک عیدسعید قربان و عید سعید غدیر خم با اجرای موسیقی ایرانی و آذربایجانی توأم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});