• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تخریب یک سوله و انتقال دو فاز از کارخانه دورنا باتری به شهرک صوفیان

  • کد خبر : 48080
  • 06 بهمن 1400 - 13:30
تخریب یک سوله و انتقال دو فاز از کارخانه دورنا باتری به شهرک صوفیان
یاز اکو - به خاطر عدم حمایت از تولید کنندگان بار دیگر شاهد فرار سرمایه گذاران و تولید کنندگان در ارس هستیم. کارخانه درنا باتری یکی از تولید کنندگان مهم کشور به خاطر عدم حمایت ها از سوی مسئولین منطقه آزاد ارس همچنین قوانین و مقررات پیچیده تصمیم به انتقال و تخریب بخشی از کارخانه گردید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به خاطر عدم حمایت از تولید کنندگان بار دیگر شاهد فرار سرمایه گذاران و تولید کنندگان در ارس هستیم. کارخانه درنا باتری یکی از تولید کنندگان مهم کشور به خاطر عدم حمایت ها از سوی مسئولین منطقه آزاد ارس همچنین قوانین و مقررات پیچیده تصمیم به انتقال و تخریب بخشی از کارخانه گردید.

مشکلات زیرساختی و عدم وجود آب شرب همچنین پرداخت ماهیانه ۳۰۰میلیون تومان هزینه تهیه فیلتر آب جهت تولید آب الکتریزه و الکترولیت باتری ها. عدم واگذاری زمین مبنی بر توسعه خط های تولیدی آنهم در فرآیند پیچیده و زمانبر بوروکراسی منطقه آزاد ارس، گرفتن مالیات از حقوق کارگران، جریمه بیش از یک‌ میلیاردی این کارخانه به خاطر توسعه از سطح اشغال از ۶۰ درصد به ۷۰ درصد در مرحله اخذ پایان کار همچنین دادن حکم تخریب یکی از سواله ها از سوی منطقه آزاد ارس. همچنین پیچیده کردن مجوزهای صادراتی و وارداتی و قوانین دست و پاگیر کننده گمرکی، تشریفات ورود و خروج مواد اولیه و قبضه انبارها از جمله دلایل و مشکلاتی است که این تولیدکننده را مجبور به این تصمیم کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});