• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

ضعیف ترین عضو تیم اقتصادی رییسی در سال ١۴٠٠ چه کسی بود؟

  • کد خبر : 56689
  • 14 فروردین 1401 - 10:00
ضعیف ترین عضو تیم اقتصادی رییسی در سال ١۴٠٠ چه کسی بود؟
یاز اکو - حدود هشت ماه است که از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌گذرد؛ دولتی که انتخاب تک تک اعضای کابینه‌اش حواشی بسیار زیادی به دنبال داشت؛ از رضایی، معاون اقتصادی دولت گرفته تا رییس کل بانک مرکزی و وزارت کار آن.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادآنلاین، از همان ابتدا با وجود آنکه کارشناسان هشدار می‌دادند حیات اقتصاد در گرو انتخاب درست کابینه است، اما نتیجه چیزی نبود که حیات اقتصاد را تضمین کند. در همان ابتدا انتخاب معاون اقتصادی دولت با انتقادات زیادی از سوی مردم و کارشناسان مواجه شد و همگی عواقب این انتخاب را هشدار می‌دادند و حال با وجود گذشت ٧ ماه از فعالیت کابینه دولت همچنان رضایی از نامحبوب‌ترین اعضای کابینه محسوب می‌شود.

پس از آن رییس کل بانک مرکزی، وزیر کار و… از دیگر اعضایی بودند که انتخاب هر یک انتقادات زیادی به دنبال داشت و هیچ یک از انتخابات دولت سیزدهم به شکلی نبود که بتوان آینده روشنی برای آن بخش ترسیم کرد؛ چیزی از آغاز به کار دولت نگذشته بود که خبر استیضاح برخی از وزرا نیز یک به یک منتشر می‌شد.

حالا پس از ٧ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم، اقتصاد آنلاین طی یک نظرسنجی در کانال تلگرامی خود از مخاطبانش خواسته تا ضعیف‌ترین عضو تیم اقتصادی دولت سیزدهم را انتخاب کنند. حدود ۴٣٨٨نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و همانطور که انتظار می‌رفت، رضایی، معاون اقتصادی دولت، با ٣٢درصد آرا در مقام نخست قرار گرفت.

پس از آن وزیر کار حدود ١٩درصد و مخبر، معاون اول رییس جمهور نیز ١٧درصد آرا را کسب کردند. خاندوزی وزیر اقتصاد با ١۵درصد آرا در جایگاه بعدی قرار گرفت و فاطمی امین نیز ٩درصد آرا را داشت.

در این نظرسنجی کمترین مخالفت‌ها به رییس کل بانک مرکزی با ٣درصد و رییس سازمان برنامه و بودجه با ۵درصد آرا اختصاص داشت.

همچنین در اینستاگرام اقتصاد آنلاین نیز مخاطبان اعتقاد داشتند تفاوت چندانی بین اعضای کابینه وجود نداشته و همگی عملکردی ضعیف داشته‌اند.

همه این‌ها در حالی است که تنها ٧ماه از عمر این کابینه می‌گذرد و بیش از ۴۱ماه دیگر باقی مانده و آینده و اقتصاد کشوری که به این تیم اقتصادی گره خورده است. حال باید دید چه می‌شود؟ آیا تغییر مثبتی در کابینه شاهد خواهیم بود و یا در بر همین پاشنه فعلی خواهد چرخید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});